Saturday, May 19, 2007


kadang-kadang bila duduk termenung...mcm-mcm kita pikir, kita pikir mcm-mcm kadang-kadang bila duduk termenung kan?kan?kan? ada yg pikir pasal hutang, pikir pasal aweks/boyafriends. yg pikir pasal masalah org pun ada gak!


semalam aku x leh tido, otak x tenang kot. Tgh pikir apa yg buat aku pening sgt sampei x tido. Jam kat dinding dah tunjuk pukul 4pagi, ayam kat belakang rumah pun dah bangun tido, berkokok kejutkan org bangun solat... Mata aku nih cerah mcm spot light keta! Apa yg buat aku runsing sgt aku pun x tahu.......


Perasaan aku skang ni x tentu arah, kekadang rasa mcm sedih, kekadang rasa mcm gemuruh, kekadang x rasa apa... nak gila ke aku nih? Berjaga pagi-pagi jumaat nih? org kawin pun dah tido time ni..... isk apalah nasib aku ni????


Tgk jam skang pukul 6pagi dah... tapi x tido lg aku. At last baru aku perasan yg aku sebenarnya tgh keja shift malam.... hai la diri... manager keja mlm... ;)

9 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

haahha tuan manager kenalah jaga pekerjanya walaupun tgh malm...
tapi kalau jadi macam ni bila tidur berseorangan dirumah,ini menandakan anda perlukan teman untuk mendodoi anda yakni KAWIN...

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

selamat kembali dan berpijak di alam nyata. hehe.. :)

tegezoot said...

Ang okay ke? Ang kalau marahkan aku ang cakap je la... Ang marahkan aku ke? Atau aku dimarah ang? atau marahnya ang pada aku? atau Aku ang marah2? atau aku dan ang sedang ang marah dengan ang aku kena marah ang aku?

Natra said...

Apa yang tegezoot sebut...aku setuju...aku rasa yang sama gak. Tul ker?

crunchyahcock said...

BUTASENI;
meh aku belanja hang nasik minyak kat khaleel.... mau?

RENA;
thanks darling.... always do!

TEGEZOOT & I.K;
x marah aih!!! apapun salah, aku maafkan.

Butaseni@Wan Raja said...

woi,pasai apa delete komen aku?
ha?
ha?ha?ha?ha?

crunchyahcock said...

wei comment hang tu bukan aku yg padam la!!!!

Pegawai Khalwat said...

Subuh tak lepas tu?