Monday, May 7, 2007

aku dah tinggal sorang dah....

21 April hari tu dah ada kengkawan yg crying in toilet. La ni aku pulak.... Member yang slalu ajak aku pi bepoya-poya (wargh!! wargh!! wargh!!) dah selamat pi honey moon kat Langkawi nu!!

Oleh itu pada hari ini 06/05/2007, aku, faisal anen dan fendi N gi memancing kat Dam Teluk Bahang. Janji nk pi kul 0900hrs tapi iye la janji melayu kan. Pukul 1100hrs br nampak bulu idung. Duduk tgh panas sampai kul 1430hrs sekor anak katak pun x dapat!!! Member aku buat umpan dari dedak ngan belacan sama besar ngan bola tenis... mana ada ikan berani nak makan. Kalau mengkelan ikan tu air satu dam pun x cukup aku rasa. Atas dasar busuk perut yg amat tahap bangkai kami mulakan sesi karaoke kat tepi pokok di iringi lagu dari henset aku. Kat celah tu ada la group lain yang tgh mancing gak, aku rasa diaorang musti tgh menyumpah mcm dalm citer tanggang.

Ingat nak pi pulak tp nak cari member ramai skit biar gempak! Baru ikan sume takut... baru ikan sume nak makan umpan (Harap member aku tu x buat pulak umpan gajah).sapa la nak ikut aku nanti noo......

5 comments:

tegezoot said...

mak ang suruh kawin tak mau! bila kawin bleh la ajak si F****** tu mancing dgn ang...

crunchyahcock said...

tuk ke 999,999,9999,999 kali nyer wahai paranormal, AKU DAH X DAK SPESEL NGN DIA!!!!

Butaseni@Wan Raja said...

hang ni dah tua dah....eloklah pikiaq pasai kawin.....masa depan...nanti tuuut edspired

jinggo said...

ya betol tu.............
wei......................
hang tu tua dah la.............

crunchyahcock said...

life start at 40 la ...kata usop ngan midi