Wednesday, November 7, 2007

haaaaa???????

update??? dah lama aku x menaip kat sini.... rindu??? memang aku rindu nak menaip....
citer??? x dar sgt yg menarik... cuma dah 3 hari aku x leh tido walau pun keja malam (keja malam lagi) ya dari bulan posa sampai ke hari ini aku straight keja malam, bukan apa, aku yg mintak sebab bagi aku freedom bila x yah tgk muka management yg len!

apa yg aku buat?? dlm 3 hari yg x leh tido ni aku buat sesuatu yg aku dah lama aku x buat.... aku baring sampai jam 11, x leh lena gak! aku mandi, siap, isi minyak keta bagi penuh, g tempat keja lama aku (golden screen cinema-GSC) masuk buat movie marathon (lepas satu show aku sambung lagi satu dan sambung lagi dan lagi... dah masuk free la kata kan)dan habis suma citer aku tgk, 1408? lantai 13? 1303? Resident evil? sampai lah ke 9 sept yg bangang tuh!! pastu aku g survey tempat makan dlm penang yg mana aku cuba carik potensi kalau aku bleh rekomen kat kengkawan yg bertandang ke penang!

g layan blues kat tempat yg ada sentimental bg aku, antaranya bukit kat balik pulau... masa tu hujan renyai dan tempat tu berkabus tebal giler mcm kat mana ntah?! tapi mmg tebal sampai keta sebelah ada org kat dlm pun aku x tau (ape dia buat? rasa tau kot!) aku x amik pot sebab mmg best giler, layan jiwa beb! (mat jiwang lah katakan) org x banyak sebab sejuk sgt kot atau mungkin hujan-hujan nih lebih best buat 'aktiviti' len kot...heheheh

balik umah duduk kat veranda jap tertido jap pastu siap n g keja.....

sekian laporan saya,
akhir kata.... kalau kail panjang sejengkal, besar tuh!!!!!

13 comments:

Anonymous said...

ah cock datang lagi!!
kali ini dalam versi jiwang!!

(sila baca dengan nada suara iklan Tora suatu masa dahulu)

- G O R O - said...

Layan ar bro..

Sempoy la..
Nanti sila jadi tourist guide aku okay.

Penang mmg line clear.

Butaseni@Wan Raja said...

hantu balik pulau suka kacau orang jiwang sorang2 kat situ

jinggo said...

hang nak kail berapa panjang.........
kat aku ada banyak............
kalau takat satu aku boleh bagi fre la...............
hihihiii
;:-)

Nur Hafiza Hasan said...

sorang lagi roadtrip...
bestnya...nak roadtrip jugak lah cuti sekolah nanti..

actually ada dapat jemputan ke majlis kawen kat penang nnt..
tp xtau nk gi ke tak..
huhuhuhu.

nanti ada audition 'cari menantu' kan kat hotel che ah cock?
apa lagi.. ? ajak lah buah hati join.
hehehehehehe.

Chik chuMeLL said...

hi bro..salam kenal..still new as a blogger..by the way,penang best..lg2 ns kandaq depa...ok..jenguk2 la blog sy ek..
cheerio...

miz

pjoe said...

aku fikir kau membawa diri
aku fikir kau membawa hati
aku fikir kau pergi mendalami ilmu persilatan
aku fikir kau hanyut dibawa gelora ombak..
arghh
apa aku mengarut ni!
welkam back mt fren!

crunchyahcock said...

rena;
silap tu.. baca mcm rena!!!!!

g o r o;
mana tau ni???
meh la cni wei....

butaseni;
hantu mana kacau hantu la bang!
internal conflict tu!

jinggo;
wei nak ikut pi mengai...

miss_tree;
kenduri??? nasik minyak best wooo.. apa lagi tunggu!
bab calon tu.... hehehehehehe..lambat lagi kot sbb tgh carik lagi yg seswei

insan biasa;
welkam! welkam jmpt duduk, aku g amik muruku kat blakang umah jiran aku jap.

wei bukak la pintu, jemput tp pintu ngan tingkap tutup ni...

joe;
muahahaha..... joe bermadah??? biaq betoi!!!

Anonymous said...

Tak sangka Crunchy pun pandai jiwang eh. Kadang kita tak boleh elak dari jiwa kacau. Menulis juga adalah satu terapi buat kita.

Salam :)

Pegawai Khalwat said...

Movie Marathon? Gila ka apa? Tak krem juboq ka?

Mak Su said...

sebulan ko amik masa nak hapdet ya...

crunchyahcock said...

indah;
budak sastera la katakan.....

P K;
sampai kecut lah kena ekon yg sejuk bangat!!

mak su;
membawa diri jap... jap jer.. heheheh

AiRynnz said...

selamat kembali awak...
versi jiwang ek? hihihihihi