Thursday, November 15, 2007

aku, pagi dan air sejuk...


"kucin bertuxedo tnpa sluar sedang dmandikan"


Tadi dan 2 3 ari ni badan aku x tahan dgn sejuk. Mungkin tanda awal serangan ujung tahun. Ya! setiap kali ujung tahun aku akan demam yg kuat dan sakit badan, aku dan kenal sgt bdn aku ni. Kekadang tu aku pelik..., sel-sel darah putih dlm badan aku ni mcm ada schedule lak, asal ujung tahun jer mesti cuti ( note; sel darah putih slalunya melawan penyakit ). Harap-harap tahun ni penyakit atau simptom-simptom demam pun bercuti dari menyerany aku yg ensem dan agak macho ni.


"aku lari sebab air paip kat umah mcm kat kutub utara"


Pagi tadi, atas sebab cuba melawan dan x nak manjakan bdn aku ni sgt... aku g mandi kat Taman Rimba kul 9 pagi dan berendam sampai kul 11 pagi. ( gila apa! pepagi mandi air bukit!! ). Aku buat cam2 adalah antara persediaan nak g jungle treking pada 18 nov'07 (ahad) ni bersama Prof. "butaseni", Tuan Pengarah "pegawai khalwat", En "jinggo" dan beberapa kerat bebudak teater dan member blogers. Buat member bloggers yg len klu rasa nak ikut.. kami akan bertolak kul 9 dari pej. perhilitan dkt umah aku dan blk ptg 2 jugak. Dan ari isnin aku cuti, maka bleh la aku pegi memburu tikus hijau yg gemarkan jem strawberry yg beku itu.


p/s; harap-harap aku x lupa bwk camera tuk gmbr yg bakal d post nanti..

14 comments:

jinggo said...

hahahah............
ramai beb nak p.....
8.oo jumpa kat sana.....
ccc uuuuuu ..............

Unknown said...

slmt bertrekking!

Anonymous said...

buru tikus hijau??
hahaha..

Nur Hafiza Hasan said...

niat di hati nak jugak nengok teater che ahcock and frens..
tapi mcm dah terikat dengan kerja je..
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu...

Mak Su said...

tengok gambar trus terkedu....

Anonymous said...

alamakkk...
seksanya gambar tu...
huhuuu :)

Natra said...

Hi! Chewy ;) Tetomeinya gambor tu!! Anyway, what r u up to now? Hope to hear from u soon buddy ;)

pjoe said...

sejuk2 mandi air panas le dude!
:)

- G O R O - said...

Maser aku kat UK dulu dan sekarang, Time pagi memang sejuk! kawasan lembah la katakan.

Pagi2 mmemng duk termenung dulu la.

p/s-UK (ulu kelang)

Pegawai Khalwat said...

Pukul 9?

Kuang kuang kuang.....

Nanti aku pass kat hang gambo hari tu. Sebelum, cek dulu la skill summersault hang kat blog aku.

Macho siot, tak macam tegezoot herot petot.

Ha ha ha....

Kata jangan tak kata.

Psss..... ini hari ini dalam sejarah aku puji hang ni. Selalu kena titik saja.

Butaseni@Wan Raja said...

woi aku tak boleh p llah.jadi MC konvo kolej aku @#@#$#$#&(**&*&^$#TR$#@ betullah

AiRynnz said...

semuga kan ketemu semula ya :)

crunchyahcock said...

untuk smua;
wargh..hahahahaha...

jinggo;
11 org ker beb?!~

cik kema;
insyaallah.. slamat sume

miss_tree;
niat tu dah ada... ikhtiar la.

mak su & andah;
i tau i seksi...hehehehe

z.t;
ingat dah lupe... comei x i?

joe & g o r o;
tahun kambing ke bro????

pegawai;
tenkiu tenkiu...hehe

butaseni;
x pa len kali kita pi lagi ..lagi ramai!!!

airynnz;
bila nak ikut??

Chik chuMeLL said...

beb..bestnya trekking...ktne..??sy pn kaki trekking gak..31/8 aritu gi trekking kt endau rompin..perghh..best..!!

pssstt..xberkelip mata bile tgk pic tu..hahahaa

cheerio..

Miz