Sunday, October 7, 2007

KumEMinTA kEMaAfaN

Dsini .... aku ingin katakan yang aku mahu meminta maaf pada semua kengkawan bloggers. Setiap orang ada pernah lakukan kesilapan, ada pernah lukakan perasaan, juga ada pernah yang susah nak minta kemaafan atau mengaku kesilapan. Dsini juga aku rasakan x semestinya kita perlu menunggu hari raya atau hari tertentu tuk kita meminta kemaafan dan memaafkan.......

Oleh itu, atau mungkin kebetulan kengkawan sume rasa aku meminta maaf sebab tibanya hari raya......bukan! Sebab memang aku ada buat salah! Secara langsung atau x langsung, dan aku perasan ada sesetengah member bloggers yang dah x menziarahi tempat persinggahanku ini, x perlu nyatakan nama blognya...... x perlu katakan siapa......., x usah ku ceritakan insan mana. Yang perlu ku tahu adalah yang aku ingin meminta maaf....... kemaafan yang ku pinta, tp terserah pada yang ingin memaafkan. aku mengundur diri.....

crunchy ah cock........

14 comments:

Pegawai Khalwat said...

Amin!

- G O R O - said...

Sama-sama lah kita yer..

SElamat Hari Raya maaf Zahir Batin.

Duit raya?

Mak Su said...

wak... awak... kita pun minta maaf gaks ler kat awak... selalu lambat jawab tags...

jinggo said...

kena mintak maaf ka.......

ha ha ha ha....
jangan marah haaaa....

selamat hari raya aidilfitri.......
maaf zahir saja.... batin tak dak apa........

pjoe said...

SELAMAT HARI RAYA SAHABAT ALAM CYBER KU!
KEHADIRANMU MENYERIKAN HARI2 KU DI PEJABAT!

MAAF ZAHIR BATIN!

P/S - BERSEDIA DGN SOALAN "BILA NAK KAWIN?"
HAHAHAHAHA

AiRynnz said...

salam awak...

selamat hari raya aidil fitri
maaf zahir & batin
semuga ceria di lebaran ini
hati2 dalam perjalanan
ingt2 la saya lau makan kuih tuuu :)

Nur Hafiza Hasan said...

Salam Eid Mubarak..Ampun+maaf andai ada salah&silap atau terkasar bahasa..Semoga Eid ini dipenuhi kegembiraan & penuh berkat. Amin.

Anonymous said...

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin. Ceria selalu :)

Wanpetunjuk said...

Salam syawal dan salam ziarah blog....lompat2 blog maksu then baca ur blog...once again salam syawal

Butaseni@Wan Raja said...

maap zahir batin ahkoq sebab selalu kutuk hang di depan tambahan lagi dibelakang hahahaha
amin.

Anonymous said...

selamat hari raya!!!

AiRynnz said...

saya dah pindah blog baru...
silalah masuk

http://airynnz.blogspot.com

jinggo said...

alamak kawan aku ni merajuk kaaaaa.............????
relex la acoq.... aku pon mintak maaf jugak sebap selalu kutuk hang......
hari tu masa open house aku sebok la tak sempat nak layan kengkawan.......
sori la.............

pjoe said...

dude
mana kau?