Sunday, September 9, 2007

untuk tatapan...


ni adalah antara gambo yg sempat aku upload ke bloggers sebab PC slow giler babas. Dan jgn tanya mana lagi sebab ada incident dgn memory stick camera yg satu lagi tu yg buat aku x lena tido mlm........














Program ni actually adalah endurance drive. Cuba pusing semenanjung dlm 4hari3malam bersama 50 bijik perdana, yg mana setiap kilometer, jumlah liter minyak kos penginapan dan makan juga telah ditentukan agar layak di masukkan dalam 'malaysia book of record'..... dan kami berjaya!!!!!












setiap tempat kami singgah, ada charity program yg di buat dan hadiah yg kami beri.. beramal. ops! sembahyang x miss tau!





Abg kodok dan anak-anak berudu nyer.














x banyak tuk aku tlis sebab aku lebih kerap gunakan kamera yg lebih seswei tuk fotografi nun, malangnya pada hari akhir ada sorang mamat ngaku pandai nak copy gambar yg aku shoot. pinjam memory stick pastu apakejadahnye dia buat? habis punah-ranah semua gambar sampai blank memory stick aku!!



Dah la sampai demam aku g konvoi, sonang-sonang yo dio buek camtu kek den!!! HAMPEHHH!!!

12 comments:

Pegawai Khalwat said...

Oo......

Nur Hafiza Hasan said...

Demam lagi ke?
Jgn lupa gi klinik ambik ubat..

Erkkk..satu gambar pun ceq xleh view..
Banyak sgt..lagipun internet skolah ni block kadang² tu..

Apa cerita dgn memory stick?
Kalau x silap ada pernah dgr org bgtau ada software yg buleh recover the pix..
Try tny Che GORO..maybe dia tau..

AiRynnz said...

alahai ciannya dia...
jgn lupa makan ubat...rest secukupnya...
jaga kesihatan bebaik k

pjoe said...

wah
meriahnya gambar
sampai demam tu
hehehhe
tak tahan!

perdana kau yg mana dude?

- G O R O - said...

Cemerlang, Gemilang dan Terbilang.

Aku tak tau software aper yang leh recover pics tue. Tapi mmg boleh buat. Nanti aku tanya kat memeber aku yang dikenali 'gadjet freak'.

Agak2 V6 2nd baper ar kalo tahun 05/06?

Anonymous said...

woha! gadis!

p/s:kalo itu bini sape2 mtk mahap la yek. hehe.. :p

crunchyahcock said...

pegawai...
wohohohohoho

miss_tree;
nak baik dah demam. chikgu nak ikut x len kali?

goro pun x ingat....

rynnz;
ubat dah makan, tapi rest masih perlu kan syg?

joe;
mau tau!!!! ada kat celah tuuu try carik!

garo..
sedey la weiii.... gambo awek laaagiiii banyak dlm tuuu.
aku agak 30+ to 40+ jer, kalu plate no luar lagi murah.

kamaruladli;
jgn risau..... mei penang kalu nak... ( mcm bpk ayam lak aku)

Nur Hafiza Hasan said...

Wah...dah dpt invitation nih...
Best..best..
Apa kata buat convoy dari Penang ke KB?
Nanti miss_tree jamu nasi kerabu+budu.
Hehehehehehhehe..

Mak Su said...

wow! macam meriah je nampaknyer... dah sihat? selamat menjalani ibadah puasa

jinggo said...

hang naik pedana kaaaaa......?????

AiRynnz said...

selamat menjalani ibadah puasa awak...
jgn ponteng tau ;)
jaga diri k

salam ramadhan buat awak..

pjoe said...

wahhhh
nampaknya aku!
hahaha
anyway
selamat berpuasa dude!