Thursday, September 13, 2007

Mari bersahur dgn akuuu.......

Semalam adalah malam pertama aku bersahur sebagai manager kat tempat keja, dan sempena itu aku dan bebudak kitchen serta PA(public area/-kami panggil Personel advisor) dan beberapa staff yg jadi kelawar ( keja malam) buat masakan spesel skit.
Untuk menambahkan semangat budak-budak kitchen tu aku jemput bebudak training pompuan turun makan..... (sebagai abg angkat yg terbest in the world). X ubah mcm bapak ayam diorang layan aku..heheh.

ukul 4 pagi aku kejut bebudak tu, sengsorang turun dgn muka yg x ubah mcm kena pukau. Yg x tido lagi pun ada!!! Bebudak kitchen aku sume muda lagi (promote member tuuuuu) so tuk member bloggers yg still mencari________ bole la hantar resume kat aku tuk aku kenalkan (utk bloggers pompuan aje).

Bebudak training kalu nampak staff muda yg ramah (vise versa) mesti semangat nyer.... so sebagai abg yg ensem. aku berjaya buat diorrang x rasa mcm terpinggir kat tempat org. Biar sume rasa cam satu famili dgn bersahur dan berbuka puasa sekali.....

7 comments:

Anonymous said...

Salam Ramadhan.

Selamat menjalani ibadah puasa
selamat berbuka
selamat bersahur
dan...
jangan lupa terawih :)

Mak Su said...

amboi.. abang yg ensem... pandainyer jaga ati bebudak ya. salam ramadhan

Butaseni@Wan Raja said...

abang ensem abang ensem,setahu aku manager atau menagement level yang lain tak boleh terlalu rapat dengan staff apatah lagi berabang adik angkat ni untuk menjaga quality dan etika kerja.betul tak macam tu? :D
slamat berposa hehehe

- G O R O - said...

Selamat menjalani Ibadah Puasa.

Semoga keberkatan Bulan yang mulia ini akan merahmati kehidupan kita.

aku said...

salam,
aku nk antar resume gak..
hahah..

*selamt berpuasa.. :)

crunchyahcock said...

indah;
selamat...
dan selamat....
mintak duit raya?

mak su;
;D

butaseni;
aku ingat dah x nak singgah...
mmg pun tapi x terlalu rapat, know one's limit.
jom lepak minum

g o r o;
jom minum skali...nak?

aku;
jgn lupa letak setem alamat sendri.

Pegawai Khalwat said...

Ang memang bapak ayam.

Tokoh memang ada.

Kok kok kok cock cock....