Friday, December 28, 2007

wei kawan....!!!!!

Fuhhh....... Hembusan nafas aku, satu tanda yang aku masih lagi hidup dan bertarung di dalam dunia yang aku sendiri x paham sangat. Harap maaf buat kengkawan bloggers atas kehilangan yang mendadak. Tidak! aku x mati! aku x merajuk! aku x diculik oleh jiran yg memang nak aku jadi menantu diorang! aku cuma sakit!!! ya ! sakit hujung tahun yg aku pernah bagitau dulu lepas balik konvoi....

Sekembalinya aku disini, ingin aku memberitahu bahawa group teater aku juga telah melahirkan blognya sendiri.. resdongs.blogspot.com. Buat kawan yg masih ingat kat aku, terima kasih kerana masih lagi ingat kat aku! masa aku tgh sakit, aku dengar korang panggil aku tapi suara rena yg paling bingit sekali mengalahkan suara miss_tree, mak su dan airynnz disatukan. Tapi x pe, sebab ada iringan petikan gitar oleh nezjoe dan mesir serta pukulan kompang dari pegawai khalwat dan budak-budak sekolah memandu haji semail.

kali ini crunchy ah cock kembali tapi bukan saja jiwang, malah dengan otak yg agak merapu kesan dari gegaran jeritan cik na! aku akan merapu tanpa sebab.

7 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

meh aku nak jerit gegarkan otak hang pulak.baru normal kot?hihihi

Chik chuMeLL said...

nk dijadikn menantu..??emm..ok wat..xyah ssh nk cr calon..haha..awk sakit ye..patut la lama xdgr citer..bgs la dh de blog sndri..leh sy menjengah nnt..kalu sakit lg rajin2 mkn ubat haa..

cheerio..!!!

Anonymous said...

ooo.. suara rena la yang plg kuat eh? ooo.. mcm tu eh?

butaseni, meh ambik microphone ni. pekik kuat2 kat tinge ah cock ni. buat mcm suara incredible hulk..

saya rasa kan.. mesti makcik tu nk save budget. sbb klau rumah menantu dkat2, blh la buat knduri 2in1. makcik, saya sokong niat suci makcik tu!!

pjoe said...

welkam back kawanku!
hehehe

video tu
aku pernah tgk!
gila cool
cosplayer US mmg power!

aku nak jadi pakwe mary jane je!
hahaha

dude....
sila penuhkan entri2 cinta nanti!
hehehe

crunchyahcock said...

butaseni & rena;
ohooo.... berkompromi le pulak ye?

insan biasa;
nak dtg len kali bawak la buah tangan sket....hehehehehe

pjoe;
optimus tu aku yg buat kat budak tue...kalu ko nak MJ amik arr tapi jgn cakap kat orang yg aku ni spiderman dah!!

AiRynnz said...

selamat kembali wahai cik abg....

jiran dah berkenan dah tuuu...so xyah la penin2 cari awek lagi kan? kan? kan? :p

crunchyahcock said...

airynnz;
x per ...tu dulu. skang ni anak dia dah kawen dah hehehehe