Saturday, December 29, 2007

lawak kotor nih....!!!!

(AMARAN:lawak berunsur lucah)

Ada la satu crita ni aku dengar, masa study kat oversea dulu. Dua student ni mmg suka clubbing... tambahan pulak kat UK banyak pub yg bukak sampai nak start class. So budak dua orang ni nak enjoy tapi duit x masuk lagi, so diaorang plan la satu pakatan jahattt........

Untuk dapatkan free drinks bebudak ni g satu pub ni dan minum bagi separuh mabuk!Pastu sorang ni kuar g beli sosej jumbo! (tuk plan diaorang ler). Cara dia camni..... sorang tu amik sosej ni selit kat zip sluar dia dan buat-buat mabuk pastu buat cam nak menghisap la.Plan diaorang mmg menjadi, sebab bila orang tgk perangai camtu terus kena halau dan x yah bayar walau dah minum banyak mana pun!!!

Bila sampai pub yang ke-12 kawan yg terpaksa jadi mangsa ni pun sound la "hei! lutut aku dan naik lebam asyik melutut ni.... lagi pun kita pun dah x bleh jalan straight nih. Jom la kita balik sebelum lutut aku tercabut!!!" dan kawan yg sorang ni dgn bengang pun menjawab " ngko pikir ngko nyer lutut jer!!!! ngko tau x apa perasaan aku sejak aku hilangkan sosej masa dalam pub yang ke-7 tadi?????"

Note: jangan minum arak dan don't do drug!!!!

13 comments:

crunchyahcock said...

BOYS! check out my video bar on the side... keta kontrol drift tuh!!!

Chik chuMeLL said...

awak..sy mmg betui2 xphm ayat ni.."ngko tau x apa perasaan aku sejak aku hilangkan sosej masa dalam pub yang ke-7 tadi?????"..pe yg jadi..??emm..adakah sy begitu slow skali...hahahaa...

cheerio..!!

AiRynnz said...

saya hanya mampu tersenyum :)
begitu sekali upernye penangan arak yek....mmg pelik org2 ni...

crunchyahcock said...

insan biasa;
....mmm..th fren actually doin' th real thing!!!

airynzz;
senyum yg manis x per kan wak???

Chik chuMeLL said...

what..??!!sy rs sy phm skrg...thnx awak..

cheerio..!!

tegezoot said...

badan ang dah sasa sekarang ni ye!

crunchyahcock said...

insan biasa;
heheheheheeh...

tegezoot;
welkam bek bro!!!! jgn tanya!!(pinjam ayat wak)

Pegawai Khalwat said...

Aku tak tau pulak hang study obersea!

Rupa-rupanya betoi apa Art kata pasai hang.

Mak Su said...

aiyokkk. eh! tapi boleh menolong plaks buat cenggitu ya?

Anonymous said...

hmm..
hmm..
hmm..

lantak korang la nak buat apa..

jinggo said...

oooiiiiiitttt..........
hang belajaq sampai oberseaa yaaa...
oooo.....
oooo....
oooo...

Butaseni@Wan Raja said...

astaghfirullah hal a'zim.
(sambil baca ayat kursi melindungi diri dari hasutan iblis)

Chik chuMeLL said...

alo bro....mane entri baru kamu..??bz ye...hehee