Sunday, August 26, 2007

buat peminat komik.....

Duduk sensorang lepas bangun tido kat dlm bilik aku ( keja malam) bangun g mandi. Pastu naik belek buku "SUPER-HEROES" yg aku beli minggu lepas.














Apa yg buat aku beli buku ni adalah sebab mmg aku minat komik dan anime. Tambahan pula hasil keja kali ni adalah alex ross dan paul dini yg art work diaorg mmg cun tahap mentibang laut!






















Percaya atau x, ini adalah hasil dgn menggunakan water colour aje yg aku sendiri penah try dan mmg menjadi. Hasil keja aku selalunya menjadi mangsa anak saudara aku yg mmg gila katun.







Citer kat dlm buku ni mmg simple... start dari siapa mereka dan dari mn asal mereka dan power mereka dtg.




Kerekter sumanya dari justice league of america atau JLA. Wording atau kata-kata yg power gak ada dimasukkan dlm ending yg agak sedih dimana jarang sekali kita tgk hero gagal atau hampir gagal dlm usahanya.


"I know i am fighting a war i can never win.."









Dan superman gagal selamatkan
mangsa kebuluran di benua afrika apabila barang makanan yg di bawanya di letupkan oleh puak gerila..


"My mission ends here, incomplete and in failure.."

So tuk peminat-peminat komik dan katun... x rugi kalu korang beli buku ni sebagai rujukan.

so aku nak tanya......... "WHAT WOULD YOU DO... WITH ONE MORE DAY?"

14 comments:

aku said...

kemasnya bilik..hehe

salam...

pjoe said...

wah
bilik kau ke tu dude?
bertuah bakal bini hnag
hehhe

alex ross punya kerja mmg best
aku ada baca novel grafik dia "kindom come"..
yang ni title apa dude?>
bdk office aku merangakap editor utopia mmg fans berat man of steel
hehe
berlambak t-shirt hasil kerja alex ross dia ada
haha
but foe me..
spidey rule!
hihi

Unknown said...

wi! settle problem!

akhirnya berjaya mencari hadiah utk my little nephew.

tak sia2 makcik lalu lalang kat sini.

merci beacoup ;)

- G O R O - said...

Tegangnyer cadar.. Baling duit syiling melantun balik tue...

crunchyahcock said...

aku???;
x semestinya bilik bujang slalu semak kan??

nezjoe;
kingdom come aku member aku pinjam sampai ari ni x tau balik rumah. Book ni title world greatest super-heroes.

cik kema;
apa yg settle?
kureng paham.

goro;
nampak je tegang.. tapi lembut

Anonymous said...

bilik tu..nampak unik dan antik. menarik sekali :)

Butaseni@Wan Raja said...

aku tetap munat work stan lee,classic :D dan kalau kartunis baru Neil Gayman (sandman).Aku ada issue no 1.ada sapa-sapa berminat?hehehe
aku suka entty hg yang ni.

Pegawai Khalwat said...

Aku minat Lat, Nuds, Zoy.

crunchyahcock said...

indah;
bilik nampak antik... tapi tuan dia millenium

butaseni;
i'm glad u like it bro, thanks

pegawai;
x banyak kartunis negara yg kita bleh nobatkan 'kartunis'

jinggo said...

betuah la sapa jadi bini hang....
bilik kemas.....
ari2 leh tengok superman........
dan sebagainya............

Mak Su said...

cantik2 lukisannya... anak2 mak su tentu suka, mereka minat lukis komik

AiRynnz said...

kemas sungguh...:)
awak kemas sdri ek?

Nur Hafiza Hasan said...

update pleaseeeeeeeeeeeeee..
saya kurang minta anime komik dan yg sewaktu dgnnya..

Anonymous said...

damn! alex ross tu.. i like!

p/s: batman adalah karekter kegilaan aku! aku nak gambar batman!