Wednesday, June 27, 2007

apa aku buat ari nie???

9.00am;
Balik keja ...(keja mlm) sampai umah pun dah dekat pukul 10.00, lepak depan tv sambil layan rancangan DRT discovery real time kat astro, tengok citer pasal keta. Tapi mmg x dpt nafi aku mmg giler pasal keta...



11.00am;
Gi mandi pastu naik bilik aku .....tiiiiiiidoooo

15.00pm;
Bangun tido dgn penuh blur dlm kepala hotak aku. Turun mandi, warm-up dan trus g gim.

17.20pm;
Balik umah. Terperasan ada keta nissan x-trail kat dpn umah aku (sapa la yg dtg masuk minang aku ni?). AIK!! ada sorang lelaki mat saleh? masuk dlm baru aku peraasan yg satu-satunya abg aku balik. Yg mat saleh tu Share partner company dia.


18.00pm;
Pegi kebun famili kat Balik pulau tuk makan durian. Abg aku x suka durian tapi mat saleh tu compete ngan aku lak!!! Sebakul kami berdua balun! siap rambutan, langsat, betik dan buah tempatan yg berbagai






22.00pm;
Balik umah dgn perut yg sendat dan nafas yg berbau cam durian. Aku bersiap tuk dtg kerja (mlm ni kena elak dr bercakap dgn guest kt hotel nih!!) dan mat saleh tu ngan abg aku g cari seafood kat Teluk Tempoyak lak! semoga pecah perut korang dgn makan.

moral of the story.......... jgn makan durian kalu nak msk keja!!

16 comments:

Anonymous said...

first comment.yeay!!
best mkn durian?
tapi kan..kenapa orang-orang di sekeliling kereta tu semuanya berbaju oren?

Mak Su said...

raja buah tu panas... be careful

pjoe said...

Wah teringat bdengan durian dekat rantau panjang.
org kelate panggil durian bangkok
hehe

- G O R O - said...

dude..saya link anda..

Kerja Hotel ker? nanti ader outstaion penang leh cari bro..

durian is like (speechless)..

so....

NIKMAT

Pegawai Khalwat said...

11.00am;Gi mandi pastu naik bilik aku .....tiiiiiiidoooo

15.00pm;Bangun tido dgn penuh blur dlm kepala hotak aku. Turun mandi, warm-up dan trus g gim.

17.20pm;Balik umah.


Bila masa hang solat Zohor? Jangan cong la kata solat kat gym.

Psss... hang bukan takat giler keta. Hang memang giler!

Anonymous said...

Nasib baik saya
tak suka durian :)

Butaseni@Wan Raja said...

malaysian food no good hahahaha

crunchyahcock said...

rena;
wah org petama... nak hadiah?gambar tu diamik masa meeting group v-sixers (kelab v6).
durian.... mcm goro ckp la!

mak su;
panas tu x rasa, tapi bau mulut tu!

nezjoe;
janji durian joe!!!! sluurrrrp!

goro;
thanks bro!
nak dtg outstation call aku
@ 012-4255533.ahcock

P K;
aku ngaku yg aku x semayang!
(hang x tau mak aku punya berleter kat aku sampai aku nak p keja!!)

indah sakura;
mcmana nak kawin ngan u kalu x leh bau durian...heheheheh

butaseni;
u no malysian!!! chit!!

Nur Hafiza Hasan said...

nasib baik takde gambar durian..
kalau tak mau nya meleleh air liur pagi² ni..
lamanya tak makan durian kampung!!

AiRynnz said...

sebakul di pulunnya...ikhs2
lain kali nak makan doyan tuu..ajak2 la kite cik abg oiii

artisticklytouch said...

lepas ni wat entry..apa yang aku buat dalam sehari kalau aku merajuk..ha ha

crunchyahcock said...

miss_tree & airynnz;
nak ker?? meh nak suap!
sebijik RM50 je.. bleh?

artistickly;
entry aku ker hang?

jinggo said...

laaa hang lupa masuk time hang merajuk sambil hentak-hentak kaki tu.......

Anonymous said...

Crunchy, anda di tagged :)

Salam.

AiRynnz said...

salam awak...

bz ker? xde entri baru lagi ek?

crunchyahcock said...

indah;
iye?? kena tag?

rynn;
wkmslm... bz sket 4,5 ari ni..