Friday, June 27, 2008

erm....

Wajah pueh ati jelas terpancar setelah letih mencari pot parking yg lebih susah dari men game halo. (muka teruja le tuh)


Ari tu pada 21/06/2008, aku amik cuti g tengok gt japan tapi hasrat aku, niat aku untuk bergambar ngan awek- aweks jepun x kesampaian sebab member aku ngan aku terlalu sibuk melayan kereta yg lebih menghairahkan sampai last minit game dah nak start baru aku ingat nak bergambar.... tapi dah terlambat kerana dah terdengar ayat yang kureng mesra alam dari mulut kawan aku yg x tido semalaman kerana sibuk mencari pot karaoke (pigirah, mcm dia sorang je letih... kami pun ikut jugak wat?..)


Masa kaki melangkah ke grand stand mata aku liar mencari aweks yg berpotensi utk dijadikan "GT QUEEN'S" aku hehehe... adala jugak sket tapi kureng selera sebab hati terlalu teruja utk melihat resakse-resakse jepun yg bersedia utk mengacau-bilau litar yg baru lepas di sapu oleh mat-mat bangla yg lebih beruntung kerana bley 'bermesra' dgn resakse-resakse tu dgn lebih dekat berbanding aku!!!!! arghhh... jeles!

lastly macam biasa... akibat terlalu kusyuk melayan pertarungan... aku juga lupa untuk amik shot menarik untuk dikongsi dgn korang.. cuma gambar ni yg aku rasa paling dekat (sebab gambar yg len sume jauh dan x jelas)...

apedaaaaaa...... senang disoriented tul aku nih, kalu dibagi pilihan antara kereta sport ngan awek... aku akn pilih kereta...jgn tanya sebab apa aku pilih kereta. (aku break ngan ex aku pun atas sebab yg lebih kurang sama)

10 comments:

miss zareen said...

oooo.... antara i dengan kereta???

crunchyahcock said...

In this case, i'll make an acception la my dear froggie....

artsoul said...

awek? keta?...

salam perkenalan...

Chik chuMeLL said...

alamak ahcock..jeles seh tgk kete tu...teman pn dpt tiket free tgk gt japan..dukacita dimklumkn teman xgi..huhuu

crunchyahcock said...

artsoul;
welkam welkam... ari tu dah visit ur halaman. tapi mcm x d welkam jer huhuhu...

p/s; i tetap nak kacau jugak

insan biase aje;
u minat kete ke? ke minat i heheheh

Anonymous said...

Eh2, ader jg mcm tu... yerk? Herm.. keta m'jadi 1 ketenangan? Herm.. Boleh ker macam tu.. Perhh.. Mantap gler ler mcm tu.. x yah nak susah2 pkir hal org lain... kan3?

Tapi pu3 x leh ler mcm tu... susah! Apa pun, Pu3 doakan moga ada bhgia bt crunchyahcock.

Salam (",)

Pegawai Khalwat said...

Nak menikah nanti baik hang juai la kereta hang tu.

Kang kena kapak ja dengan bini pasai melayan kereta lebih dari bini.

Pss... dah tengok cerita hang yang Will Smith belakon tu? Tajuk nama hang kang? apa cock ntah.

tegezoot said...

Ahcock! Hancock!

?? ?? ??

Anonymous said...

hmm...
kereta tolak
keteta bayi
kereta berhias
kereta kuda
kereta mainan hot wheels

crunchyahcock said...

usop;
tima kasih sebab bagi sokongan kat citer aku..... sebenarnye dia nak letak nama 'hang ah cock' tapi dah mat saleh x reti sebut, so dia letak hancock je..

tegezoot;
huhuuhhu.... dua-dua bley wei..

rena;
kereta sorong???