Wednesday, March 26, 2008

Pedih dan sakit.....

AArrghhh....!!!!

Sakit leher ngan pedih bahu aku akibat permainan ganaz (entry pegawai khalwat arts4life.blogspot.com ) sapu sunblock tapi lupa sapu kat bahu.. so apalagi, padan muka aku.

Badan ngan muka merah macam anak jepun. leher rasa cam kena silambam. muka bercalar kena cakar ngan butaseni (kot) ..... apapun hepi sebab buleh berendam dalam laut dari kul11.30am (balik keja malam) sampai kul 6.00pm (balik rehat 2 jam) pastu g bersiap nak g keja balik.... BESHH woooooo......

SAPA NAK IKUT GI MANCING NGAN CAMPING SILABAGI NAMA..... 9 ATAU 10 ARIBULAN APRIL NI... (tarikh ni bley di ubah kalu ada majoriti )

11 comments:

Chik chuMeLL said...

hoyeah..hoyeah..1st person komen..
kena cakar ngn butaseni..??!!nggeee...musykil skali hehe

Nur Hafiza Hasan said...

ni kes gi monkey beach ye..
hehehehehehheeh..
besh nyaaaaaa...

jinggo said...

wweeiii.......
org balik terus tidoq la....
apa barang p keja............

crunchyahcock said...

insan;
yaa... !!! dicakar. bukan ehem-ehem... alaa... jeles la tu!

miss_tree;
nanti bila orang ajak... jom la ikut!! beshh woo..

jinggo;
aku pekerja contoh!!!!

Chik chuMeLL said...

kalu dicakar mmg teman xjeles..tp tgk gmbr mandi kt laut tu..ada ckit jeles..huhuu

Anonymous said...

burn??
alaa.. skit jer tu.
baru kena panas matahri.. bkn kena sembur api naga pun..

kecoh!!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Butaseni@Wan Raja said...

aku cakar LKa bukan hang!hg p sua muka tu buat apa?!

Anonymous said...

best yerk...??
best nolak org jatuh..?? Huh..!!!
Aper pun, mmg best...
Erm, camping ni utk kaum adam jer ker?

crunchyahcock said...

insan & rena;
jeles..jeles..jeles..jeles..jeles..jeles..jeles..jeles..jeles..jeles..jeles..jeles..jeles!!!

butaseni;
dah la muka aku x enseh.... huhuhu lagi buruk la....

puteri;
laki hang x marah ka kuar pi utan memalam....hehehehehe

Pegawai Khalwat said...

Aku tak p mancing dan camping.