Wednesday, January 16, 2008

sabar ada hikmahnya...

Andai kita hidup bersama,
hari ini dan seterusnya,
sedangkan kita sama,
belum cukup betah....
mengharungi lautan,
entah berapa luasnya,
sedangkan bekalannya.. makin berkurangan
mungkin kitakan karam
ditelan gelombang,

Pondok usang beratapkan langit,
Di kegelapan malam gelita
bercahaya hanyalah bintang-bintang
selimut kita angin malam....
Maaf sayang kupinta padamu
bukan tiada cinta dihatiku
tapi belum masanya bagiku untuk melamarmu

Bersabarlah sertailah doa
pada tuhan penentu segala
biar pun jasad aku berkubur kau tetap ku hajati.....
kau pasti kan jadi isteriku......nanti.

12 comments:

Mak Su said...

crunch - bila dah conpirm, jemput mak su ek

iNsaN BiaSa said...

awk...perrghh..touchingnyaa...
jgn lupe jemput ek..nk kawin kan..hehee

pjoe said...

you touching me la bro

err...
bunyi awkward kan
kekeke

Pegawai Khalwat said...

Ni kalau Loloq baca ni, mesti dia nangis sebab tak dapat cari makan.

Anonymous said...

ini lagu kau tetap ku hajati by sting kan?

jgn lama2 sgt cik abang.. kan org lain pun berhajat jugak

AiRynnz said...

dah nak kawen ek?

saya kene tinggal la ni nmpknye....

jinggo said...

best jugak lagu tu.....

crunchyahcock said...

mak su & mzliana;
kalu saya jemput x dtg SIAP!!!!
gigit idung....

joe;
geli aku baca, aku ter touch kot...

pegawai;
org teater org seni halus bukan makhluk halus kan?

rena, airynnz dan jinggo;
lagu tu mmg layannnn...
dan aku x tinggalkan korang la sebab saja post jer.... ada jodoh nanti jalan la aku

Mak Su said...

tak per, UL ni kan sebelah kampung ko jer.. Insyallah.. hehehe

iNsaN BiaSa said...

alamak...ganaznya..!!nk gigit idung..??!!ngee..

Anonymous said...

insyaalah..ader la tu..skit lg..dtg ler tu

tegezoot said...

elok sangat la tu! ang tu bukan muda lagi dah! dok mai bangka! kesian mak ang tu, dah tak sabar nak terima menantu.