
Tuesday, February 19, 2008
ketat

Wednesday, February 13, 2008
episode 2
Ari tu dah janji nak bagi korang tengok gambo kete kan? So ni lah dia antara kete yang bleh korang jumpe kat area JB, TTDI, Bangsar dan Penang..... status driver adalah rahsia...
Tapi kereta org pompuan ni slalunya x der sticker yg eye catching... cuma cukup sekadar rim besar dan warna yg mereka suka....
Wednesday, January 30, 2008
konvoi lagi.....

Baru balik konvoi lagi.... kali ni g pahang lak wat semak kat sana!! actually g sana sebab ada dinner tuk malam penyampaian anugerah dan sijil masa g konvoi pusing semenanjung dulu tu....

Kami sume stay kat Duta Villa Resort yg bagi aku lokasi dia mmg best tapi kureng dari segi promoting.... sebab tempat tue kalu di buat betul-betul mmg leh "hidup" !!
lagi gambar akan di post dlm 2-3 ari lagi.
Wednesday, January 16, 2008
sabar ada hikmahnya...
hari ini dan seterusnya,
sedangkan kita sama,
belum cukup betah....
mengharungi lautan,
entah berapa luasnya,
sedangkan bekalannya.. makin berkurangan
mungkin kitakan karam
ditelan gelombang,
Pondok usang beratapkan langit,
Di kegelapan malam gelita
bercahaya hanyalah bintang-bintang
selimut kita angin malam....
Maaf sayang kupinta padamu
bukan tiada cinta dihatiku
tapi belum masanya bagiku untuk melamarmu
Bersabarlah sertailah doa
pada tuhan penentu segala
biar pun jasad aku berkubur kau tetap ku hajati.....
kau pasti kan jadi isteriku......nanti.
Monday, January 14, 2008
10sen ke TEN cent?
Wednesday, January 9, 2008
teguris

sometimes kita x tahu salah kita tapi kita nampak salah orang lain. kekadang kita x perlu serious sangat dalam hidup...... enjoy as we go.... so, WHY sO SerIOus?
Saturday, January 5, 2008
lead by example... are we?
Kalau korang tgk zaman skarang ni kan, bebudak semakin kureng ajar ngan orang tua. bukan nak kata yang aku ni baeeeeek! tapi video yang aku attach ni mungkin bleh jelaskan sedikit sebanyak tentang apa yang menyebabkan bebudak jadi mcm nie.
Tapi kalu orang cakap tentang mat rempit, aku sokong kalu hukuman bunuh di laksanakan!!!!! shoot on sight!!! ape-ape hal pun negara ada undang-undang,so watch out Mat Rempit.cuba korang renungkan kt luar negara,kalo ada mat rempit mesti kne shoot tanpa belas kasihan.kalo kat m'sia kne pukul sikit dah kecoh satu negara, front pages news paper citer pasal mat rempit kne pukul ngan polis.
stengah negara pihak berkuasa akan musnahkan setiap kenderaan yang dirampas dari kegiatan lumba haram dan lesen akan dibatalkan sama sekali. knape m'sia tak nak ikut mcm tu kan?
we"re still blind..........................................