Saturday, January 4, 2020

Opening tahun 2020... serrr!!

pening of this year 2020 has not been kind to me....

Pembukaan tahun ni, mmg dah bagi muqadimah thorbaek kat aku. On the way nak dtg kerja, ada eksiden causing aku sangkut dalam traffic jem hampir sejam.. so datang kerja first day of 2020 lambat. X cukup dgn itu, kerja yang aku buat semua x kena. Macam budak freshies buat kerja.. satu pn x nampak mcm hasil kerja aku, silap melambak dan tu x termasuk lagi dengan customer complaint dan rookie mistake yang bodo aku dah buat.. 


Sumpah aku rasa nak balik je masa kerja tu, tapi that will not show my sense of responsible yang aku ada. Tapi berlinang jugak la air mata aku masa tgh kerja. Bad vibes ni a.k.a bad luck ni start dari 24.12.19 dia drag sampai lah 01.01.2020... dan aku doa pada ALLAH yang bnda ni x berlarutan... Nauzubillah himinzalik.


Ya ALLAh lindungilah aku dan keluarga, permudahkan lah urusanku, murahkan rezki ku dan berkatkan lah rezeki keluarga ku...



Sampai ke hari ni aku masih lagi trauma dan risau ttg apa lah dugaan yang ALLAH dah susun kat aku... risau. Tapi aku yakin, ALLAh xkan uji umatnya kalau dia x sayang dan x yakin yang kita bole hadapi ujian tu. 



Anyway....  aku nak wish jugak la kat semua......


babai....

No comments: