Saturday, December 29, 2007

lawak kotor nih....!!!!

(AMARAN:lawak berunsur lucah)

Ada la satu crita ni aku dengar, masa study kat oversea dulu. Dua student ni mmg suka clubbing... tambahan pulak kat UK banyak pub yg bukak sampai nak start class. So budak dua orang ni nak enjoy tapi duit x masuk lagi, so diaorang plan la satu pakatan jahattt........

Untuk dapatkan free drinks bebudak ni g satu pub ni dan minum bagi separuh mabuk!Pastu sorang ni kuar g beli sosej jumbo! (tuk plan diaorang ler). Cara dia camni..... sorang tu amik sosej ni selit kat zip sluar dia dan buat-buat mabuk pastu buat cam nak menghisap la.Plan diaorang mmg menjadi, sebab bila orang tgk perangai camtu terus kena halau dan x yah bayar walau dah minum banyak mana pun!!!

Bila sampai pub yang ke-12 kawan yg terpaksa jadi mangsa ni pun sound la "hei! lutut aku dan naik lebam asyik melutut ni.... lagi pun kita pun dah x bleh jalan straight nih. Jom la kita balik sebelum lutut aku tercabut!!!" dan kawan yg sorang ni dgn bengang pun menjawab " ngko pikir ngko nyer lutut jer!!!! ngko tau x apa perasaan aku sejak aku hilangkan sosej masa dalam pub yang ke-7 tadi?????"

Note: jangan minum arak dan don't do drug!!!!

Friday, December 28, 2007

wei kawan....!!!!!

Fuhhh....... Hembusan nafas aku, satu tanda yang aku masih lagi hidup dan bertarung di dalam dunia yang aku sendiri x paham sangat. Harap maaf buat kengkawan bloggers atas kehilangan yang mendadak. Tidak! aku x mati! aku x merajuk! aku x diculik oleh jiran yg memang nak aku jadi menantu diorang! aku cuma sakit!!! ya ! sakit hujung tahun yg aku pernah bagitau dulu lepas balik konvoi....

Sekembalinya aku disini, ingin aku memberitahu bahawa group teater aku juga telah melahirkan blognya sendiri.. resdongs.blogspot.com. Buat kawan yg masih ingat kat aku, terima kasih kerana masih lagi ingat kat aku! masa aku tgh sakit, aku dengar korang panggil aku tapi suara rena yg paling bingit sekali mengalahkan suara miss_tree, mak su dan airynnz disatukan. Tapi x pe, sebab ada iringan petikan gitar oleh nezjoe dan mesir serta pukulan kompang dari pegawai khalwat dan budak-budak sekolah memandu haji semail.

kali ini crunchy ah cock kembali tapi bukan saja jiwang, malah dengan otak yg agak merapu kesan dari gegaran jeritan cik na! aku akan merapu tanpa sebab.

Tuesday, November 20, 2007

makluman....hehe


maafkan aku wahai kengkawan kerana x dapat nak post gambo masa g treking ari tu... so apa kata kita buat lawatan sambil bleja ke ruang pegawai khalwat di artsforlife.blogspot.com.


harap maklum yee......

p/s; sori bout the 'words' hehehe...

Thursday, November 15, 2007

aku, pagi dan air sejuk...


"kucin bertuxedo tnpa sluar sedang dmandikan"


Tadi dan 2 3 ari ni badan aku x tahan dgn sejuk. Mungkin tanda awal serangan ujung tahun. Ya! setiap kali ujung tahun aku akan demam yg kuat dan sakit badan, aku dan kenal sgt bdn aku ni. Kekadang tu aku pelik..., sel-sel darah putih dlm badan aku ni mcm ada schedule lak, asal ujung tahun jer mesti cuti ( note; sel darah putih slalunya melawan penyakit ). Harap-harap tahun ni penyakit atau simptom-simptom demam pun bercuti dari menyerany aku yg ensem dan agak macho ni.


"aku lari sebab air paip kat umah mcm kat kutub utara"


Pagi tadi, atas sebab cuba melawan dan x nak manjakan bdn aku ni sgt... aku g mandi kat Taman Rimba kul 9 pagi dan berendam sampai kul 11 pagi. ( gila apa! pepagi mandi air bukit!! ). Aku buat cam2 adalah antara persediaan nak g jungle treking pada 18 nov'07 (ahad) ni bersama Prof. "butaseni", Tuan Pengarah "pegawai khalwat", En "jinggo" dan beberapa kerat bebudak teater dan member blogers. Buat member bloggers yg len klu rasa nak ikut.. kami akan bertolak kul 9 dari pej. perhilitan dkt umah aku dan blk ptg 2 jugak. Dan ari isnin aku cuti, maka bleh la aku pegi memburu tikus hijau yg gemarkan jem strawberry yg beku itu.


p/s; harap-harap aku x lupa bwk camera tuk gmbr yg bakal d post nanti..

Saturday, November 10, 2007

Sampai bila.....


diantara kita

akukah yg bersalah

tinggalkan kau pergi

tanpa kata-kata


mungkinkah caraku

melukakan hatimu

maafkanlah daku

oh sayangku


kemanakah janjimu itu

yg kau ingin bersama....

dimanakah kasih sayangmu itu

yg sedang dilema rindu....


sampai bilakah

aku harus menanti..

sampai bilakah

aku harus menangis..

sampai bilakah

aku harus menanti dirimu..

sampai bilakah

cinta kita begini....


kumengharapkan

kepulanganmu

kemanakah arah

cintamu itu...

yang telah kita bina bersama

untuk kita berdua...


kembalilah wahai

oh sayangku

kukirimkan doa...dan restu

kembalilah sayang

pada janjimu

dirimu tetap ku tunggu....


sampai bilakah

aku harus menanti..

sampai bilakah

aku harus menangis..

sampai bilakah

aku harus menanti dirimu..

sampai bilakah

cinta kita begini........


sampai bilakah.....

aku harus menangis...

sampai bila......


p/s;-masih lagi jiwang karat.......

Wednesday, November 7, 2007

haaaaa???????

update??? dah lama aku x menaip kat sini.... rindu??? memang aku rindu nak menaip....
citer??? x dar sgt yg menarik... cuma dah 3 hari aku x leh tido walau pun keja malam (keja malam lagi) ya dari bulan posa sampai ke hari ini aku straight keja malam, bukan apa, aku yg mintak sebab bagi aku freedom bila x yah tgk muka management yg len!

apa yg aku buat?? dlm 3 hari yg x leh tido ni aku buat sesuatu yg aku dah lama aku x buat.... aku baring sampai jam 11, x leh lena gak! aku mandi, siap, isi minyak keta bagi penuh, g tempat keja lama aku (golden screen cinema-GSC) masuk buat movie marathon (lepas satu show aku sambung lagi satu dan sambung lagi dan lagi... dah masuk free la kata kan)dan habis suma citer aku tgk, 1408? lantai 13? 1303? Resident evil? sampai lah ke 9 sept yg bangang tuh!! pastu aku g survey tempat makan dlm penang yg mana aku cuba carik potensi kalau aku bleh rekomen kat kengkawan yg bertandang ke penang!

g layan blues kat tempat yg ada sentimental bg aku, antaranya bukit kat balik pulau... masa tu hujan renyai dan tempat tu berkabus tebal giler mcm kat mana ntah?! tapi mmg tebal sampai keta sebelah ada org kat dlm pun aku x tau (ape dia buat? rasa tau kot!) aku x amik pot sebab mmg best giler, layan jiwa beb! (mat jiwang lah katakan) org x banyak sebab sejuk sgt kot atau mungkin hujan-hujan nih lebih best buat 'aktiviti' len kot...heheheh

balik umah duduk kat veranda jap tertido jap pastu siap n g keja.....

sekian laporan saya,
akhir kata.... kalau kail panjang sejengkal, besar tuh!!!!!

Sunday, October 7, 2007

KumEMinTA kEMaAfaN

Dsini .... aku ingin katakan yang aku mahu meminta maaf pada semua kengkawan bloggers. Setiap orang ada pernah lakukan kesilapan, ada pernah lukakan perasaan, juga ada pernah yang susah nak minta kemaafan atau mengaku kesilapan. Dsini juga aku rasakan x semestinya kita perlu menunggu hari raya atau hari tertentu tuk kita meminta kemaafan dan memaafkan.......

Oleh itu, atau mungkin kebetulan kengkawan sume rasa aku meminta maaf sebab tibanya hari raya......bukan! Sebab memang aku ada buat salah! Secara langsung atau x langsung, dan aku perasan ada sesetengah member bloggers yang dah x menziarahi tempat persinggahanku ini, x perlu nyatakan nama blognya...... x perlu katakan siapa......., x usah ku ceritakan insan mana. Yang perlu ku tahu adalah yang aku ingin meminta maaf....... kemaafan yang ku pinta, tp terserah pada yang ingin memaafkan. aku mengundur diri.....

crunchy ah cock........